Připomeneme vám reklamní kampaně módních značek, o nichž se ve své době hodně mluvilo a které se pro některé z nás staly nezapomenutelnými. Nahotou, sexem a obsahem, který s módním světem absolutně nesouvisí.

Móda má potřebu šokovat. Tedy spíš někteří návrháři, některé módní domy. Pozornost na sebe ale upoutávají různě, ne vždy samotnou tvorbou, tedy svými modely. Ještě že máme tu reklamu, jejímž prostřednictvím na sebe dokážeme strhnout nesrovnatelně větší pozornost než oblečením, které prodáváme – řekli si jistě už nesčetněkrát.

FOTO: Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob

Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 1_tom-ford-2007Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 2_yves-saint-laurent-2002Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 3_calvin-klein-jeans-1995Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 4_wonderbra-1994Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 5_united-colors-of-benetton-1992
Další fotky
Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 6_sisley-2007Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 7_gucci-2003Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 8_yves-saint-laurent-2000Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 9_sisley-2001Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 10_united-colors-of-benetton-2011Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 11_alexander-wang-2014Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 12_dolce-gabbana-2015Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 13_calvin-klein-2016Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 14_supreme-2010Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 15_american-aparel-2013Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 16_united-colors-of-benetton-1992Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 17_eckhaus-latta-2017Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 18_marc-jacobs-2011Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 19_american-aparel-2015Prohlédněte si nejvíc šokující kampaně všech dob - 20_tom-ford-2011

V tomto smyslu se toho módní značky již několikrát pěkně „opřely“. Stačí si připomenout například vyholené G jako Gucci na klínu modelky, flakón parfému Tom Ford mezi ženskými ňadry a nohami nebo elektrické křeslo United Colors of Benetton. Sex prodává, zní prověřené mediální motto. My dodáváme – a šok ještě víc!

Kdybyste se chtěli v tomto směru poučit, rozhodně sáhněte (pokud jste tak ještě neučinili) po slavné knize tvůrce velkých reklamních kampaní, fotografa Oliviera Toscaniho Reklama je navoněná zdechlina. Sice byla napsána již v roce 1997, ale naprosto stejně platná a trefná je dodnes.

Martin Hradecký

A zde se podívejte na nový módní trend: šeredné tenisky jako po tátovi.

 

Komentáře