Už prvního října bude pražská O2 arena patřit jednomu z nejpopulárnějších českých zpěváků. Ben Cristovao však zdaleka není jen tím. Jeho Instagram má více než tři čtvrtě milionu fanoušků, pod značkou Timba vyrábí veganské rumové buchty ve skle a i když je sám jí, klidně by mohl vyučovat, jak se dostat do životní kondice. V neposlední řadě je módní ikonou, která má tak trochu návrhářské ambice. Nejen o tom jsme si povídali v našem rozhovoru.

Letos se po 3 letech vracíš do O2 areny. V čem je to jiné?

Určitě je to pro mě menší stres a zároveň větší radost z toho, že se to děje. Bude to zase jiné, máme za sebou o 3 roky víc zkušeností. Nové songy z alba Protenkontrast a spousty nových nápadů, které jsem chtěl aplikovat a jsem rád, že mám konečně tu možnost.

Tvé vystoupení jsou o hudbě a zpěvu, ale jak jsi předvedl na Eurovizi, často taky o složitých tanečních kreacích. Můžeme se na ně těšit i na koncertě?

Tentokrát si chci koncert užít primárně vokálně a energeticky než vyloženě tanečně. Nicméně choreografické prvky tam budou a budou je předvádět jedni z nejlepších tanečníků v Čechách.

 

Nedávno měl na stejném místě koncert Harry Styles a i když je považován za módní ikonu, ani jednou se nepřevlékl. Jak to máš ty? Můžou se fanoušci těšit na nějaké výstřelky?

Mám rád, když je koncert pestrý i v tomto směru. Takže za mě ano, rozhodně se převléknu.

Ptám se i proto, že když jsi nedávno fotil vizuál k songu „Tohle bude bolet“, měl jsi na sobě sukni a růžový kabát. Bolelo to, nebo ses cítil přirozeně?

Byla to výzva, kterou jsem si chtěl dlouho zkusit a jsem rád, že se to poprvé povedlo v New Yorku, a ne tady v Čechách. New York je rozhodně více otevřený lidem, kteří si chtějí vyzkoušet svá různá alterega. Ve finále to byla velmi zajímavá a příjemná zkušenost, za kterou jsem rád.

Jak vypadá tvůj civil? V čem nejčastěji chodíš, když nejsi „v práci“?

Jsem člověk mnoha tváří, takže každý den funguju trošku jinak. Někdy nosím pestré barvy, jindy jdu ven celý v černém. Hodně záleží na náladě, času, který na to mám, a taky na lidech, které mám v plánu potkat.

Patříš k lidem, kteří si mohou dovolit odvážnější módní kreace a vypadají dobře. Je něco, co už by sis na sebe nevzal?
Asi slim fit jeans. Myslím, že už snad ani nejsou tolik v módě, takže už se nemusím svazovat.

Všiml jsem si, že hodně nosíš Pumu. Proč tě tahle značka baví?
Primárně protože umí být jak sportovní, tak umí udělat kousky, které se dají nosit ke všemu. Je to brand, který je hodně fresh. Hezky mi funguje s tím, jak pracuju s barvami a střihy.

Živě si vzpomínám, kde a kdy jsem si koupil své první tenisky Puma. Máš to podobně?
Byly to „nafukovací“ Pumy! Rok si úplně přesně nevybavím, ale byl jsem ještě malý. Tehdy jsem totiž musel ještě přemlouvat mamku, aby mi je koupila. Bylo to ale nejvíc, když si člověk mohl nafouknout vlastní tenisku.

Hodně kousků od Pumy, které nosíš, je hlavně o stylu. Jak ti ale při náročných trénincích vyhovuje funkční řada Puma Fit?

Celá ta řada skvěle pracuje s potem. Člověk se v tom cítí dobře, a i když dělá něco náročnějšího, oblečení se na něj nelepí.

S Pumou už si vytvořil i kampaně, jsi součástí projektu Puma Heroes. Zajímá mě – kdybys dostal nabídku vytvořit vlastní kolekci oblečení, šel bys do toho? A jak by vypadala?
Na sto procent bych do toho šel. Puma mě už dlouho láká tím, jak je progresivní v materiálech, které jsou schopni využívat. Doufám, že se to někdy propojí. A jak by vypadala? To si nechám pro sebe. Mám spoustu nápadů, jak bych se chtěl dostat k širší společnosti. Tak uvidíme.

Sport je základním stavebním kamenem značky PUMA. Součástí DNA brandu je vášeň pro navrhování a vývoj produktů, které posouvají hranice konvenčního designu a boří zažité mýty. V průběhu více než 70 let se PUMA zapsala do historie jako partner nejrychlejších sportovců planety: sporty, jako je fotbal, běh a trénink, golf, basketbal a motoristický sport, obohacuje originálními produkty, které těží inspiraci ve výkonnostním sportu i životním stylu a jsou dokonalé jak svojí funkčností, tak originálním designem. Součástí mise značky je také široká škála témat udržitelnosti, na kterých PUMA kontinuálně pracuje tak, aby byla její činnost v souladu s cíli udržitelného rozvoje Organizace spojených národů.

Komentáře