Výrobce ikonického nápoje Coca-Cola fandí českému hokeji i letos. Mistrovství světa v ledním hokeji každoročně probouzí sportovní nadšení a národní hrdost napříč celou společností. Podobně dokáže všechny – nezávisle na pohlaví nebo původu – spojit také přiťuknutí vychlazenou sklenicí Coca-Cola. Svoji kampaň Coca-Cola propojí se speciálním projektem DOBROGÓLY, ve kterém podpoří český parahokejový tým 500 000 korunami. Do kampaně společnost zapojuje značky Coca-Cola, Natura a Powerade.

„Blížící se kampaň k mistrovství světa vhokeji je pro nás jednou znejvýznamnějších aktivit v tomto roce. Pokud jde o OOH komunikaci, jde o největší hokejovou kampaň v historii Coca-Cola vČesku. Na klíčovém vizuálu jsme spolupracovali s Ondřejem Pavelcem a reprezentačními hráči Lukášem Sedlákem a Filipem Chlapíkem. Tváří kampaně na Slovensku se stal Oliver Okuliar,“ popisuje Brand Manager Coca-Cola Kateřina Třísková.

Diverzita ve sportu, zejména v hokeji, obohacuje týmového ducha a přináší nové perspektivy. Coca-Cola, která má inkluzivní hodnoty zakódovány ve své DNA, ukazuje svou kampaní i různorodost hokeje a propojuje sportovce s fanoušky. Během mistrovství všichni #FandímeSpolečně.

Jako ambasadoři Coca-Cola během mistrovství vystupují bývalý hráč NHL, nynější asistent trenéra a trenér brankářů A-týmu české hokejové reprezentace Ondřej Pavelec, hokejistka hrající v Kanadě a první Češka, která střelila gól v NWHL, Kateřina Mrázová a hokejista a několikanásobný paralympionik Zdeněk Krupička. Jejich příběhy, které Coca-Cola představí veřejnosti prostřednictvím rozsáhlé PR kampaně ve spolupráci s agenturou FleishmanHillard, jsou živým příkladem toho, že hokej spojuje všechny bez ohledu na to, kde a jak jsme se narodili.

DOBROGÓLY

Coca-Cola se navíc rozhodla podpořit parahokejový tým speciálním projektem DOBROGÓLY.„Za každý český gól, který padne vzápasech MS vhokeji 2024, daruje Coca-Cola českému para hokeji 10000 korun. Vpřípadě, že by Česká republika vypadla brzy, věnuje Coca-Cola navíc 50 000 korun za každý gól vefinálovém zápase. Celkem chceme para hokejisty podpořit částkou půl milionu korun,“ říká Veronika Němcová, Public Affairs, Communications and Sustainability Director pro Česko a Slovensko v Coca-Cola.

TV spot lokální výroby a mnoho dalšího

Společnost myslí i na fanoušky, kteří zažijí nezapomenutelnou show ve fan zónách v Praze a Ostravě, kde Coca-cola vztyčila unikátní, 6 metrů vysoké stage postavené z obrazovek, které promítají digitální obsah vytvářený v reálném čase. Fanoušci se mohou vyfotit s 3D bannerem, vyrobit si vlastní hokejové kartičky a hrát o hodnotné ceny. Odvážný projekt patří k prvním svého druhu v České republice. V Praze najdou fanoušci ještě jednu fan zónu, a to přímo v nákupním centru Galerie Harfa. Nemohou ji minout, jelikož centrum je celé zahalené v Coca-Cola brandingu.

Lidé v jiných městech většinou fandí u televize, a proto můžete už nyní ve vysílání zahlédnout spot, který vznikl v lokální produkci agentury Guerilla, což je z pohledu často centralizovaného marketingu společnosti Coca-Cola originální počin. Režíroval ho Lukáš Hrdý a autory kreativního konceptu jsou Tereza Dvořáková, Roman Werner a Severino Cicerchia. Celá kampaň získala mimo jiné silnou digitální podporu, která zahrnuje například aktivaci fanoušků v aplikaci Coca-Cola. Aby pokryla i tradičnější místa prodeje, spolupracuje značka s online obchody Rohlík.cz a Košík.cz.

Coca-Cola si pro fanoušky připravila také národní spotřebitelskou soutěž v Česku i na Slovensku, ve které mohou hokejoví nadšenci denně vyhrát 4 vstupenky na zápasy, hokejový merch či VIP vstupenky na finálový zápas s VIP doprovodem. Soutěž je podpořena influencerskou kampaní s Tomášem Zástěrou, Lucií Bechyňkovou a Simonou Salátovou.

Spolupráce firmy Coca-Cola a českého hokeje s jeho mužskými, ženskými a parahokejovými týmy ukazuje, že odvaha a síla jsou kvality, které překonávají fyzické hranice a patří každému bez ohledu na pohlaví, původ, sexuální orientaci nebo fyzická omezení. Sport je tu pro všechny a na květnovém Mistrovství světa v ledním hokeji 2024 proto #FandímeSpolečně.

Komentáře