Volkswagen Amarok se u nás prodává už od roku 2011. Během loňského roku ale němečtí inženýři seznali, že by jejich pickup zasloužil inovovat a tak se pustili do práce. Do práce, která je musela bavit!

04

Navenek byste na Amaroku moc změn nepoznali, to podstatné se totiž událo uvnitř. Z nabídky zcela zmizely naftové dvoulitry, které vystřídal poctivý šestiválec! Ano, sbohem downsizingu! Je jen na vás, kterou výkonovou variantu si zvolíte, všechny se ale vyznačují sametovým chodem a dostatkem síly, když ji potřebujete. Aktuálně jsou v nabídce 3.0 TDI se 150 kW a 165 kW, a to v kombinaci s automatickou převodovkou. Během letošního roku pak do Česka dorazí i výkonová varianta se 120 kW.

03

Interiér Amaroku byl samozřejmě také vylepšen, cestu do něj si našly nové multimediální systémy, celá palubní deska je nová, sedadla jsou pohodlnější a luxusnější… Vlastně se za volantem Amaroku cítíte, jako byste řídili nějaké SUV, taková je to pohoda! Kdo by v té pohodě řekl, že podvozek Amaroku je schopný vydržet i velmi drsné zacházení v terénu. I přes svůj prémiový vzhled je totiž díky pohonu všech kol 4Motion druhá generace pickupu od Volkswagenu mimo silnice a cesty jako doma.

02

A na kolik vás tento exkluzivní šestiválcový pickup přijde? Vstupní varianta Comfortline začíná na 980 009 Kč. Výbavovou linii Highline pořídíte od 1 128 008 Kč. Na vrcholu nabídky pak stojí Amarok V6 Aventura se stylovými doplňky a 20palcovými koly, který může být váš za 1 393 990 Kč. Za pět a čtvrt metru dlouhé plnohodnotné auto s korbou a patřičnou dávkou stylu je to víc než fér.

Text: Lukáš Novák, foto: Jakub Frey a Volkswagen

Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Podzimní romance

Komentáře