Rekordní Black Friday. Hlavním tahounem prodejů byl bezpochyby e-mailing
Black Friday byl letos opět extrémní, a to nejen z pohledu celkových tržeb, ale také využití marketingových kanálů. E-mailingová platforma Ecomail.cz h…
Black Friday byl letos opět extrémní, a to nejen z pohledu celkových tržeb, ale také využití marketingových kanálů. E-mailingová platforma Ecomail.cz h…
Black Friday, který letos připadá na 29. listopadu, už dávno není jen americkou tradicí – stal se globálním fenoménem, který výrazně ovlivňuje i český…
Stejně jako každý rok byl i letos pro většinu internetových obchodů Black Friday jednou z nejdůležitějších slevových akcí. To vyplývá také z počtu odes…
Nákupní horečka na konci roku znamená pro e-shopy vytoužený růst tržeb. Může za to nejen vrcholící Black Friday, ale také předvánoční čas. V tom plánuj…
Konečně jsme se dočkali! Konečně tu je Black Friday! A ne jen tak ledajaký. Ten český Black Friday trvá hned několik dní a reálné slevy neviděl ani z v…
Taky nemůžete vystát lidi, kteří stádovitě vyšilují při každé příležitosti? V českých končinách máme sice dostatek zkušeností s běsnícími davy bojující…
V našich zeměpisných šířkách známe jen mírnější verzi takzvaného „Černého pátku“. V Česku se jedná prakticky jen o souboj velkých prodejců v tom, kdo p…