Společenské akce jsou vždycky oslnivější, když jde o šperky. Značka BVLGARI tak všem vytřela zrak, když se v Pařížské ulici konalo gala k otevření nového butiku. Příště si vezmeme sluneční brýle, protože lesk těch kamenů byl jak slunce na sněhu. 

V Pařížské ulici sídlí butik ikonické italské značky už dlouho, ale před nějakým časem bylo rozhodnuto přestěhovat se. Nebyla to sice daleká cesta (doslova jen přes ulici), ale rozdíl mezi butiky je asi jako když se přestěhuje z rodinného domku do Buckinghamského paláce.

DSCF7980

Vchod do butiku zdobila hlava hada – motiv z nové kolekce Eyes on Me.

Mramor, zlatý motiv hvězdy na mozaikách, elegantní a italsky klasický design evokuje to nejlepší z antiky avšak s velmi moderní filosofií. Na zdech visí portréty Elizabeth Taylor, která byla jedním z nejlepších klientů v historii značky a ve vitrínách a na sametu můžete vybírat z drahých kovů, diamantů, barevných kamenů a pořídit pro svou milou třeba něco z kolekce Eyes on Me.

Slavnostní otevření, které zahájila spousta šampaňského a přestřižení stuhy, se neslo ve stylu italského životního stylu. Požadovaný dress code byl „Italian Glamour“, občerstvení bylo to nejlepší z italské kuchyně od Stones (asi neexistuje nic lepšího), a molekulární drinky byly připraveny speciálně pro tento večer.

Eleonora Cilli - operní pěvkyně, která během večera vystoupila.

Eleonora Cilli – operní pěvkyně, která během večera vystoupila.

Exteriér butiku je zdoben nejlepším italským mramorem.

Exteriér butiku je zdoben nejlepším italským mramorem.

HyperFocal: 0

Designový koncept Petera Marina je rozpoznatelný díky použití specifických materiálů, kvalitního dřeva a vše oplývající preciznosti.

Designové nebe. Doslova.

Designové nebe. Doslova.

Zlatá mříž je do detailu vytvořena s motivy značky.

Zlatá mříž je do detailu vytvořena s motivy značky.

Komentáře