Česká streetwearová značka My Dear Clothing, za kterou stojí návrhář Zbyněk Štandera, uvede na trh letní limitovanou edici. Kolekce Summer 18 bude na rozdíl od předchozího jarního počinu opět určená jen mužům. Tentokrát si na své ale přijdou i pánové ve zralejším věku, kteří se drží „forever young stylu“. Release proběhne online v neděli 12. srpna od 20:00 na webu e-shopu Footshop.cz.

Značka My Dear Clothing funguje od roku 2013, kdy ji v Pardubicích v komunitě mladých umělců točících se především kolem tetování a hudby založil Zbyněk Štandera. Zpočátku zde fungoval i showroom spojený s tetovacím salónem a barem. Dnes tu sídlí label Million+. „Záměrem MyDear je oslovovat mladší generaci a „věčně mladé“ k tomu, aby společně s námi budovali a podporovali jedinečnost a jistý pohled na svět. Ten vyjadřuje naše motto: „The idea is to die young as late as possible,“ vysvětluje Zbyněk Štandera.

V roce 2016 se ke Zbyňkovi přidal stylista Marek Volf, který se dodnes podílí na tvorbě značky. Kluci si společně prošli nespoutaným obdobím jedné velké party, které v nich už napořád zanechalo jistou dávku „grázlovství“. Právě to se výrazně podepsalo na rukopisu My Dear Clothing. Dnes už je ale okolnosti donutily postavit se k životu seriózněji a pracovat na sobě i značce s větší zodpovědností.

„Skrz značku My Dear Clothing se v lidech snažíme podporovat jejich osobní rozvoj. Chceme dokázat, že se není potřeba podřizovat zastaralým konvencím, konzervativním pravidlům ani nátlaku společnosti. Podporujeme bourání stereotypů a ukazujeme, že i takoví „sígrové“ jako my můžou dosáhnout svých cílů. Snažíme se ukázat, že není nutné být s každým zadobře. Nejdůležitější je za dobře sám se sebou. Tyhle hodnoty se hodně odrážejí na naší aktuální tvorbě,“ přibližuje poslání značky Zbyněk.

Nová kolekce obsahuje dvě košile s krátkým rukávem, tři trička, šortky a boxerky v originálních designech. Součástí kolekce je originální lookbook, kde se v roli modelů objevuje dvojice mužů z odlišných věkových generací. Janek Gregor zastupuje generaci mužů kolem dvacítky, o třicet let starší Eugenio Bramerini přesně odráží „forever young lifestyle“. Všechny produkty z kolekce Summer 18 jsou tentokrát ve velice limitovaném počtu, takže se rozhodně vyplatí s koupí neotálet. Release se uskuteční v neděli 12. srpna od 20:00 na webu Footshop.cz.

Další kolekce spatří světlo světa až v říjnu. Půjde o dílo, které Zbyněk vytváří společně s mladým talentem Jakubem Ra, jenž se stal vítězem soutěže Art of Hunt, za níž stojí značka Jägermeister.

Petr Bílek

… a jak správně nosit havajskou košili, se dozvíte ZDE.

Komentáře